Cum sa valorificati participarea firmei la targuri?

Unul dintre cele mai mari impedimente în calea vânzărilor este captarea atenției publicului țintă. Din acest motiv, târgurile sunt oportunități excelente pentru promovare, fiindcă alătură clienți în căutare de firme, cu firme în căutare de clienți. Mai mult de atât, în cadrul târgurilor se pun adesea bazele unor parteneriate durabile între firme, avantajoase pentru ambele părți.

Pentru a profita din plin de participarea la un târg, și nu doar a o bifa, recomandăm să țineți cont de următoarele trei aspecte:

 

1. Concepeți un stand atractiv

 

În timpul târgului, standul este materializarea brandului. De aceea, e esențial să fie cât mai reprezentativ. Un banner, un roll-up sau un spider reușesc să comunice eficient cu ce se ocupă firma, permițând etalarea tuturor informațiilor care contează și cresc vizibilitatea standului, iar odată cu ea șansele de a atrage vizitatori.

Asigurați-vă că aceste materiale respectă în totalitate stilul brandului, de la culorile alese, până la mesajul textelor. Tratați standul ca pe o vitrină. Țineți cont de serviciile pe care le prestează firma și folosiți-vă într-o manieră creativă de produsele comercializate, pentru a transmite cât mai simplu potențialilor clienți ce le poate oferi.

E important ca standul să reflecte, pe lângă elementele de stil ale brandului, precum în cazul materialelor printate, și personalitatea acestuia, prin decorul ales. Spre exemplu, dacă firma se ocupă de producția de umbrele pentru copii, nu vă limitați la a îngrămădi umbrele în coșuri, ci decorați standul cu umbrele multicolore deschise.

 

 

2. Oferiți materiale promoționale utile

 

Cel mai bun mod de a mulțumi vizitatorilor pentru atenția acordată este de a le oferi ceva în schimb. Articolele promoționale, personalizate cu logo-ul firmei, sunt o soluție excelentă, fiindcă îi ajută pe cei care le-au primit să își amintească de firmă după finalizarea evenimentului, poate chiar ori de câte ori le folosesc.

Tocmai de aceea, este esențial ca articolele să fie utile sau interesante, pentru a fi utilizate cât mai des sau apreciate. O pereche de ochelari de soare sau o șapcă sunt de mare ajutor pe timpul zilelor cu soare. O sacoșă primită în dar la un târg poate avea o utilitate crescută chiar și pe durata evenimentului, fiindcă în aceasta se pot depozita pliantele colectate de la standuri.

Cozile imense de la târgurile automotive pentru intrarea în posesie a diverselor materiale promoționale demonstrează faptul că vizitatorii le percep ca pe suveniruri, nu produse menite doar să transporte un logo în afara incintei.

 

 

3. Fă echipa remarcată

 

Am vorbit de amenajarea standului și de articole, dar să nu uităm de echipă. Un comportament binevoitor, dornic să ofere informații și sprijin, manifestat de echipa de la stand, valorează enorm. Alegerea unor persoane sociabile și instruite în domeniu, precum și un training în prealabil pot influența în bine percepția asupra brandului.

Pe lângă comportament și expertiză, mai contează spiritul de echipă și apartenența la brand. Tricouri în culoarea brandului, decorate cu logo și un mesaj prin care se încurajează solicitarea detaliilor, cuplate cu ecusoane personalizate, purtate de fiecare membrul al echipei, ilustrează profesionalism. Mai mult de atât, într-un spațiu competitiv precum cel al târgurilor, o îmbrăcăminte care iese în evidență ajută la identificarea echipei de către potențialii clienți și de către ceilalți membri.

 

Târgurile, fie auto, de turism, de cariere, sau orice alt tip, sunt ocazii ideale pentru etalarea serviciilor sau produselor, fiindcă se adresează unui public dornic să le descopere. O participare de succes presupune mai mult decât un stand decorat cu teancuri de pliante. Înseamnă printre altele, o prezență în conformitate cu brandul, o echipă proactivă și cadouri pentru vizitatori. Vă invităm așadar să aruncați o privire la soluțiile Broda, care vă vor ajuta să valorificați participarea la târguri: articole promoționale.