8 ani de Broda – Povestea entuziasmului din spatele unei mașini de brodat

În urmă cu 8 ani, doi oameni mânați de spirit antreprenorial au pornit împreună pe un drum prin care să poată oferi servicii calitative, indiferent de situații și să poată deveni un partener de nădejde, dând naștere firmei româno-olandeze Broda. Fără se se îndepărteze de la matrița broderiei inițiale, respectarea promisiunilor și îndeplinirea nevoilor clienților, într-un timp cât mai scurt sunt reperele pe baza cărora Broda se ghidează și în prezent.

Dar oare există o rețetă fixă pe baza căreia se construiește succesul? Broda nu crede în rețete fixe, ci se bazează pe realții corecte, transparente și pe parteneriate care aduc câștig ambelor părți. În continuare, o să parcurgem împreună povestea unor 8 ani plini de provocări, momente speciale și perseverență.

 

  1. Creștere treptată

Care au fost pilonii mecanismului Broda? Răspunsul este cât se poate de simplu, iar suma elementelor de temelie este 4: 3 angajați plini de entuziasm și optimism și o mașină de brodat. Treptat, comenzile au început să își facă simțită prezența și de la un grup mic de clienți, recomandările au început să se propage, iar portofoliul Broda a început să colecționeze tot mai multe fețe zâmbitoare și recunoascătoare, care nu au contenit să revină. Acum, după 8 ani, entuziasmul nu a dispărut, ci s-a multiplicat, ajungând la peste 150 de angajați. Spațiul de producție s-a extins la peste 1800 mp, iar mașina de brodat a evoluat la multe alte tehnologii noi. Promisiunea inițială se respectă în continuare, pentru ca majoritatea comenzilor să fie onorate în maxim 48 de ore, Broda depozitează propriile stocuri în Cluj-Napoca.

 

  1. Integritatea este ingredientul relațiilor cu clienții

Tot mai des, oamenii se întreabă care este ingredientul pentru fructificarea unor relații favorabile. Încrederea reciprocă este rezultatul unei relații avantajoase, care să se bazeze pe respect și consecvență. Factorul calitativ face diferența, indiferent dacă ne referim la design, model sau material. Broda își dorește să livreze produse care să atingă aspirațiile clienților.

  1. Diversitate și calitate

Serviciile Broda se adresează în special agențiilor de publicitate, domeniului HORECA, precum și companiilor care dețin echipamente de lucru. Gamele variate de produse, cum sunt șepcile, halatele, agendele, sacoșele, cănile pot fi personalizate exact așa cum fiecare client își dorește. Cea mai mare parte a articolelor textile sunt marca Nilton’s, produsele pentru domeniul HORECA provin de la Sophie Muval, în timp ce echipamentele de lucru, de la Brickstone, iar articolele de călătorie din piele sunt furnizate de Seano.

 

  1. Un parcurs bazat pe constanță

Respectarea promisiunii de a livra volume mari de comenzi, face ca Broda să reprezinte o soluție grozavă mai ales pentru companii cu rulaj mare. Echipa Broda rămâne o resursă de încredere pentru calitatea produselor pentru evenimente, campanii de promovare sau târguri.

 

  1. La curent cu dezvoltarea tehnologică

Cerințele actuale ale industriei sunt respectate de Broda.  Echipamentele pentru broderie simplă, serigrafie, sublimare și tampografie se aliniază la standardele actuale. În ceea ce privește echipamentul pentru imprimare digitală reactivă, Broda se numără printre cei 3 deținători din Europa, ai unor astfel de tehnologii. Această tehnică permite personalizarea integrală a oricărui articol textil, în regim 24/7, în mod express, la o calitate ridicată.

 

  1. Evoluție continuă

Mai importantă decât evoluția tehnologică la care Broda este aliniată, este dorința dezvoltării continue. Prezența la târguri europene importante, ajută Broda să fie în pas cu trendurile internaționale. Printre târgurile de renume la care Broda a participat, merită menționate: PSI Düsseldorf, care este cel mai important târg european din domeniu, TecStyle Visions din Stuttgart, care rezprezintă liderul târgurilor pentru decorațiuni textile și publicitate.

 

  1. Importanța oamenilor

Oamenii sunt resursa cea mai importantă pe un drum presărat cu reușite, aici fiind inlcuși echipa, clienții sau colaboratorii. Un program flexibil, recompensă financiară precum și alte beneficii, permit studenților să facă parte din echipă. În acest an, Broda a primit acreditarea BSCI (Business Social Compliance Initiative), oferind condiții de muncă în concordanță cu drepturile omului și convențiile stabilite de Ministerul Muncii, Protecției Sociale, și Familiei.

Caracteristicile enumerate sunt păstrate în continuare, iar promisiunea cea mai importantă este perpetuarea acestora. Vă invităm să intrați în contact cu Broda pentru orice nelămurire și pentru a afla direct de la echipă cine sunt și cum vă pot ajuta.