De ce e importantă personalizarea articolelor textile pentru HORECA?

Domeniul Horeca poate fi un mediu periculos, unde angajații sunt expuși riscului de a se răni în timp ce realizează activități banale. Însă, pe lângă rolul de protecție, uniforma denotă un aer profesional și chiar elegant, conferind clienților încredere în cei care le prepară sau servesc felurile preferate de mâncare sau în cei care îi întâmpină la recepția hotelului.

O scurtă incursiune în parcursul popularității șorțurilor

Ni se confirmă din ce în ce mai des că orice maestru al gătitului utilizează uniforma. Un bun bucătar este recunoscut după o ținută clasică, din care nu lipsesc boneta și șorțul, generând încredere și asigurând un mediu curat pentru pregătirea delicateselor. De-a lungul timpului, șorțurile au funcționat ca etichetă socială. Fiind produse în masă, șorțurile au început să aibă diferite tematici, fiind imprimate cu diferite ustensile de gătit. În anumite perioade, șorțurile  erau realizate din rămășițe de material, fiind oferite ca daruri de bun venit. Pentru ca acestea să fie cât mai deosebite, cei care le ofereau le decorau cu încrețituri, materiale contrastante, buzunare pentru mănuși de bucătărie sau benzi zig-zag.

Popularitatea șorțurilor în zilele noastre

În ultima perioadă, datorită unor factori culturali, șorțurile au revenit în vogă, fiind unele dintre cele mai la modă accesorii. Emisiunile gastronomice reprezintă una dintre cele mai importante cauze pentru care acest accesoriu de bucătărie este din nou apreciat pentru aspectul său practic și profesional. Pe lângă popularitatea media, felurile de mâncare cât mai sănătoase și naturale, au determinat din ce în ce mai mulți bucătari să fie atenți la unul dintre cele mai importante accesorii din uniforma lor.

De ce e important ca articolele textile în domeniul HORECA să fie personalizate?

Șorțurile sunt un instrument ideal de promovare a brandului. Oferind suprafețe generoase de personalizare, acestea pot fi incluse în strategia de marketing, având puterea de a deveni un instrument mobil de promovare, reușind să capteze interesul audienței tale. Angajații purtând un șorț, reușec să fie un multipliatori de imagine, care se identifică cu valorile transmise de brand.

Pe lângă șorțuri, mai ales în cazul hotelurilor, se pot adăuga prosoape și halate de baie personalizate, care se pot include în strategiile de marketing, fiind foarte eficiente din punct de vedere al raportului dintre rezultatele expunerii și costurilor. Prin utilizarea acestora în cadrul restaurantului sau hotelului, se stabilește o relație cu clienții, aceștia memorând brandul și făcând asocieri cu acesta. Este dovedit că dacă o persoană are mai mult contact cu un brand, va câștiga mai multă încredere în acesta, iar pe viitor va fi mai predispus să îl aleagă din nou. Articolele textile personalizate vă ajută să legați astfel de relații, pentru clienții din domeniul Horeca fiind foarte importantă atmosfera din spațiul în care aleg să își petreacă timpul și confortul pe care un resaturant sau hotel îl conferă.

De asemenea, un client care se simte bine într-un loc unde a ales să își petreacă vacanța sau să servească cina alături de cei dragi, va recomanda hotelul, cafeneaua sau restaurantul și cunoscuților. Astfel, articolele pe care le alegeți ar trebui să fie unele calitative, spre exemplu în cazul prosoapelor acestea ar trebui să fie realizate dintr-un material moale, durabil, care să evidențieze prezența logo-ului pe acestea.

 

La Broda, avem pregătită o categorie diversificată de articole textile promoționale de calitate, care se pot personaliza după toate preferințele și cerințele. Te asigurăm că aceste articole vor fi îndrăgite toți clienții și le vor crea o experiență plăcută, pe care o vor recomanda și celorlați.