Visurile publicitarilor s-au adeverit

Suntem bucuroși să vă povestim despre o întâmplare cu un aer tomnatic și aromă de cafea. Vineri, 28 septembrie a fost o zi specială pentru noi din mai multe puncte de vedere. Vă invităm să răsfoim împreună jurnalul unei zile senine de toamnă, presărată cu idei creative și interacțiuni cu oameni foarte pasionați de munca lor.

Totul a început în urmă cu un an, prin intermediul campaniei „Visuri de publicitar la cutie”, prin care provocam oamenii din industria creativă să ne spună care sunt instrumentele de vis care le-ar face  viaţa de zi, la muncă, mult mai uşoară. Ideile au fost răsplătite cu un pachet gratuit cu produse simple, dar care să îi ajute în provocările întâlnite în acest domeniu. Timp de un an, instrumentele de vis propuse, au fost supuse unui proces de creație și materializare. Astfel, am ajuns la adeverirea visurilor publicitarilor, pe care ne-am dorit să îi cunoaștem mai bine și să le înmânăm uneltele care le-ar colora zilele creative.

Înarmați cu zâmbete și idei de împărtășit, am pregătit un decor plin de culoare, care a contribuit la o atmosferă relaxantă și a facilitat interacțiunea noastră cu oamenii din industria creativă. Trebuie să recunoaștem că spațiul a fost unul propice, iar pe această cale ne dorim să le mulțumim celor de la 13la11, un loc plin de autenticitate, care scoate evenimentele din contextul lor obișnuit.

Cum inovația este unul dintre cuvintele anului, cei mai mulți participanți au fost atrași de tehnlogia de imprimare digitală reactivă și beneficiile pe care aceasta le aduce personalizării materialelor. Acest procedeu permite imprimarea integrală a unui suport textil, 100% bumbac.  În jurul familiarizării cu această tehnologie și a testării diferitelor tipuri de produse personalizate prin această tehnică, am reușit alături de invitații noștri să identificăm soluții pentru provocările alegerii articolelor personalizate perfecte pentru ei.

Deviza acestei sesiuni de networking a fost găsirea unor soluții simple la probleme mai complexe, de aceea combinarea mai multor tipuri de produse care se pot integra în strategia de marketing a fost recomandarea noastră pentru provocările de zi cu zi ale industriei creative. Din categoria produselor testate de participanți nu au lipsit șepcile, lanyards, prosoapele sau sacoșele promoționale personalizate atât prin brodere simplă sau laser, cât și prin serigrafie.

Pe lângă cadourile pregătite, cei care ne-au vizitat, au putut să păstreze instrumentele de vis care ar putea să îi inspire în strategiile de marketing pe care le creionează cu atât de multă dedicare și pasiune. Le promitem că ori de câte ori le vor privi, pe chipurile lor se va schița câte un zâmbet, gata să îi ajute să facă față deadline-urilor.

Suntem recunoscători pentru această zi specială de toamnă, în care am reușit să adeverim instrumentele de vis ale publicitarilor și să întâlnim oameni foarte pasionați de ceea ce fac. Sperăm că am reușit să găsim împreună cât mai multe soluții pentru provocarea alegerii produselor promoționale personalizate. În urma acestei zile, ne simțim inspirați și gata să răspundem cât mai creativ cerințelor clienților noștri.

Puteți solicita mostre din produsele prezentate în cadrul evenimentului aici.